2013. augusztus 7., szerda

Sajnálom

Kedves Olvasóim!

Ne haragudjatok, de úgy döntöttem: semmi értelme, hogy a blogot tovább írjam. Nem lesz befejező rész, se semmi, mert igazából magam sem tudom milyen befejezést akarok ennek a történetnek. 
Jobban mondva tudom, de ahhoz végig kellett volna vinnem az egész sztorit, kifejteni a dolgokat, karaktereket, stb., de ehhez már sem kedvem, sem időm.
Először is: fél éve nem írtam már. Nagyon rég volt, teljesen "kiestem a ritmusból", a sztori lelkületéből. Ennyi idő alatt gondolom már olvasóm sem maradt.
Másodszor: végre valahára sikerült a "Szerelmem tárgya" c. blogom végére pontot tenni, megírtam a befejező részt, aminek nagyon örülök. Nem akarnám, hogy ennek a blognak is ugyanez legyen a sorsa, hogy az olvasóim várnak hónapokat a befejezésre, mert annak semmi értelme.
Azért kezdtem blogolni, mert az írás örömet jelentett, és ez most sincs másképp. De nincs időm. Blogot vezetni nem könnyű, márpedig én jól szeretném csinálni.
Design, chat, kommentek megválaszolása, bevezető, jól megírt fejezet, rendszeres bejegyzések... aki maga is ír blogot, tudja, miről beszélek.
Amint elkezdődik a suli (márpedig nem sokára el fog kezdődni) lélegzethez sem fogok jutni. Lesz időm persze néha, de a blogolás rendszeres dolog, és rendszeresen nekem nem lesz időm írni.
A Szerelmem tárgyá-t tehát befejeztem, ezt abbahagyom, de van egy blogom, ami nem történetes, és abban épp az a jó: azt továbbra is írni fogom. ITT elérhetitek!
Oda nem rendszeresen fogok írni, hanem időnként, mert annak a blognak pont az a lényege.
Történetes blogot valószínűleg nem kezdek a közeljövőben.

Nagyon szépen köszönöm hogy az olvasóim voltatok, rengeteget köszönhetek nektek! És remélem nem okoztam (túl nagy) csalódást...

Remélem, van, aki el fogja olvasni ezt, hogy legalább ne fölöslegesen írjam meg...

Sok puszi:

PinkRose 

(a néhai Lovelife)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése